zaterdag 30 december 2017

Even voorstellen!

Hoi! Leuk dat je mijn kersverse blog bezoekt!

Ik ben Sam, mama van 3 lieve kindjes. Ik ben gek op handwerken en dan voornamelijk haken, breien en naaien. Ik speur graag internet af op zoek naar leuke ideeën. Er is zoveel leuks te vinden!

Ik word altijd erg blij als iemand zo lief is geweest om zijn (al dan niet gratis) ideeën en patronen te delen. Dan hoef ik namelijk niet zelf het wiel uit te vinden en dat scheelt een hoop tijd.
Maar soms kom ik iets tegen, in de winkel of op een plaatje bijvoorbeeld, en kan ik zelfs na uren internet afstruinen toch niet vinden wat ik zoek. Tja, dan kan ik het toch niet loslaten en ga ik zelf aan de slag.

Omdat ik zelf dus erg blij wordt van alle lieve creatievelingen die hun patronen delen, leek het mij wel zo leuk om zelf ook mijn patronen te delen. Vandaar dat ik dit blog ben begonnen.

Geen idee hoe vaak ik iets zal schrijven, maar ik zal zo mijn eerste patroon gaan delen en ben in mijn hoofd al begonnen aan de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een shirt met Ruffles, de 'Nena'

Het heeft (erg!) lang geduurd maar ik heb weer eens een patroontje gemaakt. Dit keer maakte ik een shirtje voor mijn lieve dochter. Een shir...